poniedziałek, 17 października 2016

3 sposoby na RELAX z Le Petit Marseillais

W takie wieczory jak dziś, gdy słońce nie rozpieszcza a poniedziałek nastraja ogromem pracy, warto pomyśleć o przyjemnym końcu dnia. Jak zawsze zachęcam Cie do zarezerwowania godziny dla siebie.
Za oknem już noc, a głowa pełna myśli i obrazów, wyłącz ją- dosłownie. Nie myśl już o tym , nie oceniaj, pozwól odpocząć swojemu ciału i umysłowi. To bardzo ważne by nauczyć się odnajdywać w ciągu dnia chwilę na całkowity relaks.Mam dla Ciebie 3 sposoby na to by poczuć się lepiej.
Moja rada numer jeden, którą usłyszałam od mojej coach:
1. Nagradzaj się, za każdym razem gdy robisz coś ważnego, angażującego pamiętaj by się za to nagrodzić. Dla mnie nagrodą za trud włożony w projekt, pracę, zdjęcia, które wykonuję jest na przykład bukiet tulipanów lub butelka słodkiego wina, która pozwoli celebrować mój trud włożony w dane działanie.
A Tobie co sprawia przyjemność?
Jeśli nie masz pomysłu to może to być mały na przykład zakup w drogerii, i tak o to polecam wypróbowany przeze mnie zakup, a mianowicie płyn do kąpieli z linii Le Petit Marseillais, który świetnie pozwoli Ci zapomnieć się w czasie ciepłej kąpieli wieczorem.



2. Postaw na naturę, wyjdź z domu, przewietrz się, a jeśli zupełnie nie masz na to ochoty to najprościej uchyl okno, wpuść zimne powietrze, zaciągnij się świeżością. Działanie natury jest zbawienne tak jak używanie naturalnych kosmetyków. Czy wiesz, że kosmetyki Le Petit Marseillais pozyskiwane są tradycyjnymi metodami wprost z natury? Każdy z nich został starannie zebrany w idealnym, odpowiednim dla siebie czasie. Wszystkie składniki aktywne sprawiają, że kremowy żel pod prysznic Le Petit Marseillais to prawdziwa rozkosz zarówno dla Twojego ciała, jak i zmysłów. Nie daj się prosić, daj się skusić.



3. Pamiętaj: To TY jesteś teraz najważniejsza! cały dzień poświęciłaś na pracę, innych, obowiązki.
Teraz Ty poświęć uwagę sobie i swojej przyjemności. Weź przyjemną kąpiel, zapal świecę jeśli lubisz lub włącz ulubioną piosenkę. Odpłyń... nawilż ciało i otul je pięknym zapachem natury...cudowny zapach oliwa z oliwek i kwia tilii na pewno Ci pomoże..dbaj o siebie!



Dbasz?
Dobrej nocy...


3 komentarze:

  1. oj... no staram się dbać, ale różnie to wychodzi... ;)
    Ciekawa jestem tego zapachu żelu pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma , że różnie wychodzi:) musisz zacząć to planować- ja uwielbiam dbać o innych, a o sobie zapominać...teraz planuje tydzień z wyprzedzeniem, na razie robię to małymi krokami np codziennie rano dałam sobie za cel, że wstaję po 6 i ćwiczę z Chodakowską, dbam o cerę sposobem Koreanek czyli rano i wieczorem dogłębne oczyszczanie, olejowanie, tonizowanie i krem i Karolajn.el zaczyna to przynosić efekty:)na prawdę pamiętaj o sobie! To Ty jesteś najważniejsza! Buziak

      Usuń
    2. A żel jest po prostu fantastyczny! zapach delikatnie osładza kwiat Tilii. Bardzo przyjemna degustacja dla ciała :)

      Usuń