piątek, 9 czerwca 2017

Mój sposób na dom jak z bajki


Kiedy mieszkałam z rodzicami nigdy nie zwracałam uwagi na to czy w domu jest porządek, czy zasłony są wyprasowane, jak pachnie pościel i czy w domu unosi się zapach miłości;)
Nigdy dotąd nie zdawałam sobie sprawy ile trudu kosztowało moją mamę dbanie o to by nasz dom był dla nas wymarzony <3 
Odkąd mieszkam sama z moją rodziną i cały dom i obowiązki są na mojej głowie zaczęłam zwracać uwagę na wszystkie te szczegóły.
To chyba jedna z ważniejszych rzeczy sprawić by dom był najprzytulniejszą wyspą w naszym codziennym życiu, by chciało nam się do niego wracać po pracy, by dzieci miały swoje sekretne miejsca i ulubione kąty do zabawy. No cóż powiem tak: 
TO NIE JEST TAKIE PROSTE! 
Dla mnie jednym z ważniejszych elementów, które wpływają na moje samopoczucie jest zapach mieszkania! Odkąd poznałam kosmetyki do wnętrz marki Barwa, wszystko stało się prostsze i przyjemniejsze.




Sprzątanie stało się dziecinnie proste, aplikacja kosmetyków jest niezwykle poręczna, świetnie radzą sobie z kurzem, zabrudzeniami i tłustymi plamami. A ich zapach działa uzależniająco.
Spróbujesz raz i nie będziesz w stanie przestać. Powiem jeszcze, że zapach unosi się bardzo długo w powietrzu i przypomina nutę słodkich perfum. 
Wszystkie kosmetyki dostępne są pod adresem ----> https://sklep.barwa.com.pl/14-perfect-house
Jeśli pragniesz by Twój dom zalśnił czystością, sprzątanie przestało być rutyną zachęcam Cie do wzięcia udziału w SUPER konkursie Kosmetyków Perfect House organizowanym na INSTAGRAMIE marki @perfecthouse_kosmetyki:
ZADANIEM KONKURSOWYM dla wszystkich uczestników są 3 proste kroki:

1/ ZAOBSERWUJ I OZNACZ PROFIL IG @perfecthouse_kosmetyki
2/ ZRÓB ZDJĘCIE KOSMETYKOM PERFECT HOUSE WE WNĘTRZACH SWOJEGO MIESZKANIA 
3/ WRZUĆ ZDJĘCIE I W OPISIE ODPOWIEDŹ NA PYTANIE: Jaki jest Twój sposób na dom jak z bajki?ORAZ DODAJ HASZTAGI:  #perfecthousekosmetyki,  #obudzzmysly#perfekcyjniwdomu

Do wygrania w konkursie:

v  5 zestawów kosmetyków. W skład jednego zestawu wchodzą: KITCHEN, IRONING, PERFUME
v 25 produktów Perfect House Perfume (nowość 2017)


Ø  Czas START! Konkurs staruje 7.06 i trwa do 14.06.2017, godzina 23:59:59



Ja osobiście polecam ulubioną buteleczkę FURNITURE, która pielęgnuje meble drewniane oraz materiały drewnopodobne. Mleczko nie pozostawia smug, nalotu i zacieków. Za to nadaje połysk czyszczonym powierzchniom i zapobiega ponownemu osadzaniu się kurzu. Po aplikacji mleczka w pokoju unosi się piękny kwiatowy zapach, która cudownie nastraja.
Nowością wśród środków czyszczących jest buteleczka PERFUME- czyli sekretny sposób by leżeć i pachnieć. Perfumy nadają elegancki i wyrafinowany zapach wnętrzom, ale też odświeżają pościel, zasłony i koce. W zapachu można dostrzec nutę jaśminu, irysa, cyklamenu i ylang-ylang. Zapach jest bardzo trwały <3 <3 <3



Serdecznie Wam polecam :)
A jakie Wy macie sposoby na dom jak z bajki?
Czekam na Wasze komentarze tymczasem życzę Sweet Dreams :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz