sobota, 14 stycznia 2017

Kosmetyki do wnętrza firmy Perfect House Barwa.

Sobota...
Dziś piję grzane piwo i stawiam na hygge po aktywnym tygodniu w pracy:)
Wiem długo mnie tu nie było, ale już piszę dlaczego...
Otóż w moim życiu od grudnia 2016 roku zaszły same dobre zmiany:
w grudniu zrealizowałam jeden z moich najważniejszych celów, a mianowicie szkoliłam się i swój warsztat fotograficzny. Kurs ukończyłam bogatsza o nowe umiejętności i znajomość technik fotografii reportażowej i streetowej:)
Kolejnym super osiągnięciem była wygrana w konkursie fotograficznym firmy Perfect House i otrzymanie pokaźnego bonu do Ikea i zestawu kosmetyków do pielęgnacji mieszkania firmy Barwa. Cały grudzień upłynął na szkoleniu, sprzątaniu i planowaniu biznes planu dotyczącego otwarcia swojej firmy. Nie próżnowałam- nowe zakupy z Ikea zmobilizowały mnie do pozbycia się rzeczy, których nie używałam, nie potrzebowałam, a które po prostu zawadzały i zagracały naszą przestrzeń. Miejsce starych przedmiotów wypełniły nowe, a nasze nie idealne mieszkanie nagle stało się bardziej przytulne, przyjemne i dosłownie jasne:)



Kosmetyki do pielęgnacji wnętrza marki Perfect House to nowe spojrzenie na temat sprzątania. Produkty są łatwe w użyciu, sprawiają, że sprzątanie zaczyna sprawiać przyjemność. Kosmetyki świetnie radzą sobie z kurzem, uporczywymi zabrudzeniami, tłustymi plamami i zapewniają czystość na długi czas. Do tego pięknie pachną, a to dla mnie ogromny plus gdyż od zawsze uważałam, że czysty dom to pachnący świeżością dom. Zapach jest bardzo przyjemny i trwały- na długo w domu unosi się słodka woń kosmetyków. Produkty posiadają neutralne dla skóry ph.



Z tego miejsca bardzo dziękuję firmie Barwa za wybór mojego zdjęcia konkursowego:)
To był piękny prezent dla mnie i mojej rodziny na 2017 rok! Serdecznie dziękujemy!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz