środa, 14 grudnia 2016

Dermedic- moje odkrycie roku 2016

Moje drogie,
Pogoda już nas nie rozpieszcza. Za oknem szaruga a w głowie plany sylwestrowe.
Przy takiej temperaturze warto pamiętać o dobrym nawilżeniu skóry i codziennej pielęgnacji. Nie wiem czy też tak macie, ale zimą moje włosy cierpią od elektryzowania się a skóra szybko się czerwieni i piecze jeśli nie pokremuję jej kremem. Od tego roku postanowiłam być sprytniejsza i kierując się opiniami w internecie kupiłam zapobiegawczo zestaw kosmetyków firmy DERMEDIC.


To marka stworzona z doświadczenia dermatologów co jest bardzo istotne w przypadku, gdy nasza cera nie należy do normalnej/ czytaj idealnej ;)
Firma DERMEDIC przy opracowywaniu receptur produktów wykorzystuje najnowsze trendy
w dermatologii i światowe technologie. DERMEDIC to ekspert od specjalistycznej pielęgnacji skóry wrażliwej. Dermokosmetyki DERMEDIC cieszą się uznaniem najlepszych dermatologów w Polsce i są przez nich chętnie polecane.
Produkty, które ja wybrałam to :
Krem żel ultranawilżający Hydrain 3 Hialuro
 http://www.dermedic.pl/pl/produkty/79/31/krem-zel-ultranawilzajacy.html


Płyn micelarny H2O
http://www.dermedic.pl/pl/produkty/80/30/plyn-micelarny-h2o-200-ml.html


oraz Linum preparat intensywnie natłuszczający
 http://www.dermedic.pl/pl/produkty/105/18/preparat-do-ciala-intensywnie-natluszczajacy.html


 Produkty o których zaraz napiszę były reklamowane w telewizji a Krem żel ultranawilżający Hydrain 3 Hialuro zdobył nagrodę Produkt Roku 2016 magazynu Women’s Health w kategorii „Twarz - Najlepszy krem na dzień”.
Składniki aktywne kremu to :
Woda termalna, Kwas hialuronowy, AqualareTM, Mocznik-UREA, Gliceryna, Dub Diol, Betaina, Phytosqualan – Skwalan, Witamina E
Aplikacja kremu jest bardzo przyjemna, konsystencja żelu ma lekki i świeży zapach. Powoduje uczucie delikatnego chłodu na skórze. Po aplikacji efekt był natychmiastowy-  bardzo przyjemne uczucie i odczuwalne natychmiastowe napięcie skóry. Skóra jest bardzo nawilżona i efekt ten utrzymywał się do następnego dnia. Przyznam się szczerze, że na ten moment ten krem wygrywa ze wszystkimi, które posiadam w łazience a jest ich tam sporo. Jest ultra lekki dzięki czemu nadaje się pod makijaż.


Jeśli chodzi o płyn micelarny H2O jego składniki aktywne to:
Woda termalna, Kwas hialuronowy, Hydroveg VV, Gliceryna, Alantoina, Mocznik
Zmywa makijaż pozostawiając uczucie świeżości i czystości. Nie podrażnia oczu ani nie uczula  bo jest przebadany okulistycznie oraz jest hypoalergiczny. Do tego nie zatyka porów i nie pozostawia filmu na skórze. Ma przystępną cenę bo kosztuje niecałe 28 zł i świetne opinie w internecie. Warty polecenia !


Linum czyli preparat intensywnie natłuszczający jest moim odkryciem roku 2016. Ma dość zbitą i tłustą konsystencję, ale to w jaki sposób natłuszcza skórę pozostawiając ją cudownie gładką jest nie do opisania. Bardzo zaskoczyło mnie działanie tego preparatu, gdyż od kilku lat cierpię na częste zapalenia meszków włosowych na łydkach- moja skóra stała się bardzo wrażliwa i sucha a częsta depilacja zaczęła ją bardzo podrażniać prowadząc do częstych stanów zapalnych. Linum je łagodzi i sprawia, że skóra nie jest nieprzyjemnie sucha, zaczerwieniona, nie swędzi. Wraca do stanu normalnego. Nic dodać nic ująć Linum jest moją nadzieją na lato 2017 i krótkie szorty ;) jego cena jest adekwatna do jego działania-to 46 zł za słoik 225 g. Jest bardzo wydajny- jego konsystencja jest bardzo łatwa w aplikacji.
Produkt sprawdzony, przynosi ulgę, łagodzi stany zapalne i regeneruje mikrouszkodzenia skóry. Przywraca właściwe proporcje lipidów międzykomórkowych oraz prawidłową spoistość lipidowego płaszcza naskórka. Zestaw sprawdzony warty polecenia! Idealny pod choinkę :)





4 komentarze:

  1. Hej, miałam 2 produkty: płyn micelarny i krem, uważam ze są SUPER!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Beautylokum, bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
      Odkąd zaczęłam używać kremu, moja skóra na prawdę odżyła- jest super nawilżona i odzyskała blask:) bardzo ciekawa jestem innych produktów marki Dermedic.

      Usuń
  2. Zdjęcia przecudne, jak zawsze zresztą :)
    Bardzo lubię produkty tej marki, dobrze działają na moją skórę. Polecam krem do rąk emolient linum i samoopalacz - jest mega!
    Kamila, życzę Ci wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! Samych sukcesów w życiu osobistym, zawodowym i tutaj - na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Kochana, bardzo dziękuję za odwiedziny:) Bardzo jestem ciekawa tego samoopalacza, jeśli jest tak dobry jak krem to z pewnością nie ma mowy o smugach i zażółceniu skóy jak to często/ gęsto z samoopalaczami bywa:) Kochana życzę Ci samych cudowności w 2017 roku. Oby Twój blog tak pięknie rozkwitał i byś nadal tak sumiennie i rzetelnie go prowadziła. Jesteś dla mnie wzorem pod tym względem:) ja często nie ogarniam i posty wrzucam z opóźnieniem, ale będę się strać pokonać to moje małe lenistwo w 2017 roku:) Buziaki

      Usuń