poniedziałek, 5 grudnia 2016

Fotoksiążka Saal Digital idealnym prezentem na lata.

Dziś będzie sentymentalnie...
Od długiego czasu, a mianowicie od trzech lat zbierałam się do stworzenia fotoalbumu obejmującego moją zupełnie niezwyczajną codzienność odkąd pojawił się na świecie mój syn Bruno.
Obiecałam sobie, że Bruno będzie miał bardzo dużo zdjęć ze swojego dzieciństwa by mógł do niego wrócić myślami w każdym momencie swojego dorosłego już życia. Ja na przykład mam tylko jedno zdjęcie z okresu niemowlęcego i tak na prawdę trudno stwierdzić czy to ja czy inny słodki niemowlak. Cała historia dzieciństwa jest tylko w mojej głowie niepoparta żadnym obrazem, dowodem, zdjęciem :) Postanowiłam, że teraz będzie inaczej, czego ja nie miałam będzie mieć mój potomek:) Wiadomo kiedyś były inne czasy i możliwości fotograficzne. Dziś w erze smartfonów, iPadów, instaxów technologia daję ogromne możliwości.
I tak oto zabieram Was dziś dzięki uprzejmości firmy Saal Digital w podróż do przeszłości.


 Małżeństwo jest planetą w której on jest biegunem północnym, ona południowym, dzieci      zwrotnikami  a szczęście równikiem....

" Dziecko to wyspa ciekawości otoczona morzem pytań "

Dwa tygodnie temu otrzymałam możliwość przetestowania foto-książki od firmy Saal Digital http://www.saal-digital.pl/ Stworzenie takiego foto albumu jest dziecinnie proste- należy tylko ściągnąć aplikację ze strony +Saal Digital  i zaprojektować swoją wersję książki. Na początku wybieramy interesujący nas format, ilość stron, rodzaj okładki (watowana lub nie). Następnie dobieramy szablon tematyczny i przechodzimy do etapu edycji. Teraz to już tylko nasza inwencja twórcza może zdziałać cuda i to od nas zależy finalny efekt całości. Świetnym motywem w książce jest możliwość wstawienia tekstu takiego, który chcemy- może to być ważna data, miejsce robienia zdjęcia, złote myśli lub nasze osobiste słowa, teksty związane z daną chwilą... ja wykorzystałam daty, miejsca, motta, myśli przewodnie ...i tak oto powstała rzecz cudowna, produkt na lata, cudowna pamiątka dla nas, dla Bruna i całkiem możliwe, że dla kolejnego pokolenia:)



" Dzieciństwo to miejsce gdzie mieszka się przez całe życie "


Jeśli chodzi o wykonanie to jest to wysokiej jakość produkt.  Album ma watowaną okładkę, która jest pięknie wykonana i wygląda bardzo elegancko i gustownie. Wydruki mają idealnie odwzorowane barwy ze zdjęć, które umieściłam w środku. Produkcja albumu trwała około 6 dni od wysłania zamówienia- więc zdążysz sobie taką wydrukować pod choinkę jeśli nie masz pomysłu na prezent, a zdjęcia zapychają Twój komputer:) Jestem bardzo zadowolona z efektu finalnego, obsługi klienta, łatwości projektowania w aplikacji oraz szybkiej realizacji zlecenia. Zdecydowanie POLECAM !
Do dzieła! Będziesz zachwycona <3


"Uwierz w siebie, dziel się radością, proś, mów kocham, bądź odważny, z siebie dumny, zarażaj szczęściem,śnij o wielkich rzeczach, bądź wdzięczny, dziękuj, akceptuj, nie poddawaj się.
Żyj pełnią życia, spełniaj marzenia...."



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz