poniedziałek, 12 grudnia 2016

Zaplanuj 2017 rok z HAPPY PLANNER a zrealizujesz swoje naskrytsze marzenia

Zbliża się koniec roku i jak co roku o tej porze nachodzi mnie refleksja. Czy rok 2016 był dla mnie dobry? Czy spełniłam swoje plany, a któreś z marzeń ujrzało światło dzienne? To dobry moment na chwilę zadumy i zrobienie szybkiego flashbacku z całego 2016 roku....jeśli masz tak jak ja problemy z kwestiami organizacyjnymi i chcesz wprowadzić więcej równowagi do swojego życia, na pewno pomoże Ci ten oto happy planner na 2017 rok. To głównie on skłonił mnie do analizy moich dotychczasowych działań. Oprócz pięknej okładki zawiera bardzo dużo pomocnej treści niezbędnej do świetnej organizacji swojego życia. Hasło przewodnie to
Zaplanuj swój WSPANIAŁY ROK! czy nie marzysz o tym tak jak ja?


Autorka pisze: Możesz stworzyć niesamowitą zmianę w swoim życiu- jej intensywność zależy od Ciebie ! Tylko Ty jesteś odpowiedzialna za siebie i swoje działanie. Pamiętaj, że JESTEŚ WAŻNA i zasługujesz na to by zadbać o siebie. Zapewnij sobie czas i przestrzeń na zmianę. Wszystko jest w Twoich rękach! 


W moich rękach jest Planner i czuję jak magia unosi się podczas przeglądania kolejnych stron. Planner zmusza do zastanowienia się nad sobą, nad tym kim jestem, po co mam ten planner, skłania do zrobienia podsumowania 2016 roku, zdania sobie sprawy z tego czego się nauczyłam, czy spełniłam jakieś swoje marzenie, za co i komu jestem wdzięczna...


" Kiedy wiesz czego szukasz łatwiej jest to znaleźć " .
 Cele.... jakie mam cele? z pozoru łatwe pytanie, a jednak mam z nim problem. Autorka radzi by stawiać sobie cele, które wywołują w Tobie motywację, radość a nawet przerażenie. Ty jesteś kowalem swojego losu. Dlatego teraz opisz swoje wymarzone życie za rok od tej chwili w formie teraźniejszej. Do dzieła... przepisuj cele codziennie w swoim plannerze, kalendarzu lub notatniku. Zobaczysz już niedługo zaczniesz je realizować.
" Wiem, że to niełatwe. Wiem też jednak na pewno, że odwaga, by powstać i dążyć ku swoim najśmielszym marzeniom, przyniesie Ci najwspanialszą w życiu nagrodę i największe przygody".
Oprah Winfrey


W plannerze znajdziesz arkusze dotyczące 30- dniowych wyzwań, które będą Cię mobilizować przy realizacji celów, przypominać Ci o nich oraz znajdziesz tam ogrom złotych myśli oraz cytatów, które nastroją Cie pozytywnie np:
" Pesymista widzi przeszkodę w każdej sposobności, a optymista sposobność w każdej przeszkodzie". 
Winston Churchill

" Kiedy zorientujesz się, że jesteś w dołku, przestań kopać".
Will Rogers

" Nie czekaj, aż ktoś przyniesie Ci kwiaty. Posadź swój własny ogród i ozdób swoją duszę".
Sri Sri Ravi Shankar

 Jeśli inwestujesz w siebie, chcesz być lepsza w tym co robisz zacznij działać, analizować, planować i realizować swoje cele. Pamiętaj o nich codziennie i je pielęgnuj w swojej pięknej głowie.
Happy Planner to świetny produkt zaprojektowany przez dwie cudowne kobiety- matkę i córkę http://www.madama.co/ . Jest idealny pod każdym względem- estetyka i wykonanie jest na najwyższym poziomie a sam planner może być narzędziem do realizacji planów czytaj "cudów" ;)
Happy Planner dostępny tutaj http://www.happyplanner.pl/
Happy Body Planner dla kobiet pragnących być fit  http://www.happybodyplanner.pl/
Minimal Planner dla niej i dla niego http://www.minimalplanner.pl/



  " Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"
Wiesław Czernak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz