piątek, 7 października 2016

Podsumowanie września

Wrzesień - miesiącem zmian...
 
Patrząc wstecz, wrzesień był dla mnie bardzo aktywnym i przyjaznym miesiącem.
To we wrześniu postanowiłam założyć bloga, wymyśliłam nazwę tożsamą z tym co robię i dałam sobie czas i wiarę w to, że będziesz czytać moje zapisane myśli. Każdy nasz zaplanowany i przemyślany cel to krok do przodu w tworzeniu swojej drogi kariery. Ostatnio przekonałam się, że afirmacja działa. Im więcej dobrej energii daję w świat tym więcej jej do mnie wraca. Im więcej myślę o swoich kolejnych krokach tym czuję, że jestem ich coraz bliżej...
I tak we wrześniu pracowałam jako stylista na planie teledysku Agnieszki Chylińskiej z AG Studio w Tarnowskich Górach. Tydzień później uczestniczyłam w organizacji Press Day u Gosi Baczyńskiej i pomagałam cudownej Domice Nawrockiej z Fatroi w tworzeniu strategii promocji projektu. Byłam twarzą marki Miss Spark w kampanii z nową kolekcją czapek i beretów. Przez te kilka tygodni miałam przyjemność poznać świetnych ludzi i poczuć, że to co robię ma sens i daje mi ogromną radość...teraz myślę o kolejnych krokach rzec jasna :)


Październik jednak nie działa kojąco. Pogoda za oknem przytłacza, ale grunt to mieć cele i je realizować krok po kroku. Codziennie muszę o tym pamiętać.






1 komentarz:

  1. Hej! Faktycznie wiele działo się w Twoim życiu we wrześniu :)Śledziłam większość rzeczy na Ig i dlatego wiem :) Bardzo podobały mi się te zdjęcia kampanii czapek i beretów! Świetnie tam wyglądałaś. Wszystko było przepełnione pozytywną energią. W ogóle lubię do Ciebie zagląda, ponieważ jesteś uśmiechnięta, zakręcona i pozytywnie nastawiona do otaczającego świata :] Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń