środa, 26 października 2016

Tender Love

W takie zimne, jesienne wieczory często robię sobie gorącą herbatę i wracam myślami do lat młodości.
Kim chciałaś być jak byłaś małą dziewczynką?
Ja od zawsze pragnęłam być projektantką mody, kreatorką niczym Coco Chanel ;)
Wykonałam wszystkie niezbędne kroki by marzenie urzeczywistnić czyli liceum plastyczne, studia na Łódzkim ASP, odszyte autorskie kolekcje, wygrane konkursy dla projektantów, ale niestety na tym zakończyłam etap bycia projektantki. Dziś już mam inne marzenia i cele związane z moją przyszłością.
Tak to już jest z naszą drogą kariery, że czasem trzeba zboczyć z drogi by odnaleźć się na innej płaszczyźnie zawodowej. Więc głowa do góry, jeśli chciałaś być wielką pisarką a jesteś na przykład księgową to nic straconego, jeszcze całe życie a na pewno połowa jego przed Tobą. To Ty decydujesz o tym co będzie dalej, zostań projektantem swojego życia... Odkrywaj się na nowo, pielęgnuj to co w sobie lubisz!
Ostatnimi czasy marka C-THRU zorganizowała konkurs ze świetnymi nagrodami w tym wspólne zaprojektowanie sukienki  z marką Place for Dress, którą otrzyma zwyciężczyni oraz vouchery na zakupy i zestawy kosmetyków C-thru Tender Love. Nowa linia Tender Love jest połączeniem słodyczy z energetycznym orzeźwieniem. Zapach kusi i dodaje energii. Chyba nie muszę pisać, że biorę udział ;)



 Zasady są bardzo proste, wystarczy wejść na stronę http://c-style.pl/makeastatement-konkurs/ wejść do kreatora i zestawić ze sobą wybrane elementy garderoby i stworzyć niepowtarzalną stylizację.
Ja już swoją stworzyłam a Ty? Nie czekaj, stylizuj i wysyłaj swoją propozycję...nagrody czekają!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz