poniedziałek, 7 listopada 2016

Biomaris- cud morza

Jest wieczór i jak to przystało na tę porę mam zawsze moment dla siebie.
Od pewnego czasu wypracowałam w sobie potrzebę odpoczynku po godzinie 20...bardzo szybko przyzwyczajam się do takich luksusów.
Naczynia pozmywane, dziecko uspane, 40-minutowy trening zrobiony choć łatwo nie było bo z motywacją u mnie ostatnio nie najlepiej... i tak oto mam chwilę dla siebie. Więc z tempem petardy koloru czerwonego udałam się czym prędzej do łazienki, pod prysznic.
 Dziś Ci się przyznam, że odkąd zaczęłam testować markę Biomaris, zaczęłam świadomie dbać o swoją skórę. I mówię tu głównie o cudownym działaniu produktów stworzonych z alg morskich.
Naturalny skład produktu ma świetne działanie i efekty są widoczne w bardzo krótkim czasie. Ciało odprężone i bardzo dobrze nawilżone.
Dziś kilka słów o pielęgnacji mojego ciała po treningu sportowym.



Patrzysz na zdjęcie i myślisz : ta trening sportowy i donaut :D
No więc jeśli lubisz słodycze musisz wiedzieć, że trzeba je spalić. Ja po treningu zawsze biorę letni prysznic i raz w tygodniu stosuję Biomaris - Shower peeling – peeling pod prysznic https://cremespa.pl/pl/p/Peeling-do-ciala-z-jojoba-BIOMARIS-shower-peeling-200-ml/1655
Rozpuszcza zrogowaciały naskórek, pobudza krążenie krwi i przepływ limfy. Zawiera wyciąg z alg morskich, drobinki z wosku z jojoby, celulozę i prowitaminę B5. Morski zapach alg i świeżość jaka panuje w trakcie stosowania peelingu jest nie do opisania. Oczywiście zawsze staram się jednocześnie wykonywać masaż łydek, ud i pośladków co wspaniale wpływa na rozluźnienie spiętych mięśni po treningu i relaksacje ciała.
Po prysznicu delikatnie osuszam skórę i nakładam
Biomaris - Super rich body lotion  – mleczko do ciała https://cremespa.pl/pl/p/Balsam-do-ciala-dla-skory-dojrzalej-i-suchej-BIOMARIS-super-rich-body-lotion-200-ml/1686
Bogaty balsam regenerujący dla skóry suchej i dojrzałej. Reguluje równowagę hydrolipidową skóry, intensywnie nawilża, nadaje elastyczności i wspomaga ukrwienie. Chroni skórę przed szkodliwym działaniem środowiska, w szczególności przed wolnymi rodnikami. Zawiera wodę morską, wyciąg z alg, witaminę E, masło Shea oraz olejek z awokado.
Oba produkty można kupić na https://cremespa.pl/pl/searchquery/BIOMARIS/1/phot/5?url=BIOMARIS
I tak zadbana siadam przed komputerem i piszę posta z myślą, że trening odhaczony i zaraz się kładę.
Oj, żyć nie umierać !
A czy Ty masz sprawdzony sposób na pielęgnacje ciała po treningu? Dawaj znać, z wielką chęcią posłucham.
Dobrej nocy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz