niedziela, 4 września 2016

Niedziela.
Wrzesień rozpoczęty i nagle życie nabrało tempa. Znowu przedszkole, praca i harmonogram obowiązków. Jeśli tez tak jak ja we wrześniu nabierasz tempa pamiętaj o sobie. Zaplanuj w jeden dzień tygodnia najlepiej sobota lub niedziela stały rytuał pielęgnacyjny takie domowe SPA! Ja zaczęłam jak widzisz już dziś  i planuje tak co tydzień. Na początek oczyściłam twarz łagodnym mleczkiem oczyszczającym od Biomaris, następnie zrobiłam delikatny peeling z sola morską od Biomaris, który intensywnie oczyścił moja cerę ale był na tyle delikatny, ze jej nie podrażnił. Na oczyszczoną cerę nałożyłam maskę witalizującą z kolagenem i algami. Maska zawiera ekstrakty algowe, wodę morską, miód i olej ze słodkich migdałów. Moja cera odżyła, odzyskała blask i jest delikatnie napięta. To takie proste a jakie przyjemne tak rozpieszczać swoje ciało. Produkty Biomaris maja naturalny skład i pachną morzem, teraz łyk herbaty i układam plan na tydzień.




2 komentarze:

  1. czekam na więcej! powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i dobre słowo:) prowadzenie bloga to systematyczność i konsekwencja- nie taka prosta sprawa:)ale cele trzeba spełniać :)

      Usuń