niedziela, 18 września 2016

Przytulne mieszkanie/ pachnąca szafa

Każdy z nas ma swoje wypróbowane sposoby na przytulne mieszkanie.
Oczywiście ład i porządek to podstawa. Zasady feng shui też ponoć  mają ogromne znaczenie, nie wiem czy wiesz, ale na przykład według feng shui zabronione jest zawieszanie zegara ściennego nad drzwiami wejściowymi do domu lub w ogóle umieszczanie zegara w jadalni. Ważne by posiłek nie odbywał się w pośpiechu i miał na celu jednoczyć rodzinę w tym miłym rytuale.
Chińczycy wierzą, że otoczenie, w jakim człowiek przebywa (a ściślej mówiąc, energia, która nieustannie wokół krąży), wpływa na jego los.
To co dla mnie ma duży wpływ na przytulność mieszkania to oprócz porządku i czystości to zapach... i jeśli nie jesteś tak jak ja świetną kucharką, a w domu nie unosi się zapach ciasta, indyka czy innej pysznej potrawy. To pewnie tak jak ja kminisz jak to zrobić by Twoi goście czuli się u Ciebie komfortowo, miło, po prostu jak w domu. Zawsze mam swoje sposoby by ominąć rzeczy, które sprawiają mi trudność lub , których po prostu nie lubię i tak na pomoc przyszła paczuszka od Pachnąca Szafa :)


Rozwiązanie dla mnie idealne. Wystarczy postawić a zapach sam się uwalnia. Kulki o zapachu bambusa i liczi mają świeży, słodki zapach i są bardzo intensywne. Moim zdecydowanym ulubieńcem jest spray do pomieszczeń o zapachu magnolii i figi. Kilka ruchów tym ślicznym fioletowym opakowaniem i w domu panuje słodka atmosfera.


Perfumy do auta o zapachu Zanzibar urzekają słodką nutą cytrusów z pieprzem. Bardzo przyjemnie orzeźwiają i pobudzają. Dyfuzor drzewo sandałowe z cynamonem- korzenne Indie wypełnia pomieszczenie przez wiele tygodni swoim cudownym zapachem. Na stronie www.pachnacaszafa.pl  znajdziesz wiele możliwości i nut zapachowych, świetne saszetki zapachowe do szafy i wody perfumowane ułatwiające prasowanie. Niech Twój dom pachnie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz